🔴Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 71 kişi hastanelere başvurdu.
İHA’nın haberine göre Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda davetlilere tavuklu pilav verildi. Ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayeti görüldü.
Şikayetlerin artmasıyla sağlık ekiplerine haber verildi. 71 kişi Kütahya Şehir Hastanesi başta olmak üzere kentteki çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu.
71 kişiden 48’i taburcu edilirken 23 kişinin tedavisi sürüyor.
/dk/











