İngiltere Başbakanı Starmer, görevinden istifa ettiğini açıkladı

DünyaGündem

🔴Yerel seçimlerdeki başarısızlığın ardından artan parti içi baskılarla karşı karşıya kalan İngiltere Başbakanı Keir Starmer, görevinden ayrıldığını açıkladı.

İngiltere Başbakanı Keir Starmer, yerel seçimlerde yaşanan kayıpların ardından derinleşen siyasi baskılar sonrası Başbakanlık görevinden ayrıldığını duyurdu.

Downing Street’e görevini bıraktığını açıklayan Starmer’ın istifası, son dönemde İşçi Partisi içinde artan eleştirilerin hemen ardından geldi.

Parti içinde rahatsızlıklar artmıştı

Jeffrey Epstein ile bağlantıları nedeniyle tartışmalara konu olan Peter Mandelson’un Washington Büyükelçisi olarak görevlendirilmesi, seçim döneminde verilen bazı sözlerin hayata geçirilememesi ve kabinede peş peşe yaşanan istifalar, parti içinde rahatsızlığı artırmıştı.

Yaşanan gelişmelerin ardından İşçi Partisi’nde Starmer’ın görevi bırakması yönündeki çağrılar giderek güç kazanırken, Başbakan da görevinden ayrıldığını kamuoyuna resmen duyurdu.

 

/Ajans/

İlginizi Çekebilir

DEM Partili Uysal: Şırnak halkı 21 yıldır tamamlanmayan yolun bedelini ödüyor
IŞİD sanığından etkin pişmanlık ifadesi: İmamoğlu ve Brunson’a yönelik suikast planı iddiası

Öne Çıkanlar